На курсі ознайомимося з базовими поняттями, інструментами та функціями маркетингу. Сформуємо загальне розуміння, з чим зіштовхуються маркетологи у професійній діяльності. Спробуємо зрозуміти, що саме впливає на вибір споживача і яка роль маркетингу в цьому. Розглянемо практичні приклади створення та просування брендів — як на рівні стратегії, так і на рівні креативної комунікації.
Моя ціль — познайомити студентів із вимогами ринку до фахівців з маркетингу. Навчити їх ставити питання і шукати відповіді, щоб досліджувати глибинні сенси явищ. Допомогти їм робити власний свідомий вибір у щоденній взаємодії з товарами та брендами.
- Викладач: Кагарлицький Євген Петрович
- Викладач: Юрченко Наталя Борисівна