- Викладач: Миронюк Максим Володимирович
<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p dir="ltr"><i><strong><strong>В сучасному світі у якому пропозиція перевищує попит особливу увагу підприємства приділяють комунікації з споживачами. Центральне місце в цій комунікації займає бренд. Бренд - це є нематеріальний актив бізнесу який визначає місце компанії на ринку. Успіх підприємства напряму залежить від сили його бренду. В наш час недостатньо просто виробляти якісну продукцію. Ця якість має бути підкріплена правильною комунікаційної політикою ядром якої є бренд, як точка ідентифікації вашої продукції серед конкурентів.</strong></strong></i></p><p><i><strong>Усі пропущені заняття</strong> студенти зобов’язані відпрацювати впродовж двох наступних тижнів. У випадку недотримання цієї норми, замість «н» в журналі буде виставлено «0» (нуль балів) без права перездачі.</i></p><p><strong>Екзамен курсу здаватиметься у вигляді самостійної роботи: go to market strategy.
- Викладач: Миронюк Максим Володимирович