
Мета вивчення дисципліни – формування у здобувачів освіти базових теоретичних знань та практичних навичок з управління власною діяльністю, розвитком і комунікацією для досягнення особистих і професійних цілей.
Предмет навчальної дисципліни – методи та інструменти самоменеджменту, що сприяють ефективному використанню часу, ресурсів і розвитку особистісних компетенцій.
Завдання: формування навичок ефективного планування та управління часом, розвиток критичного та креативного мислення, емоційного інтелекту, а також умінь успішної комунікації та самопрезентації для досягнення особистих і професійних цілей.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:
1) принципи ефективного навчання та засвоєння інформації;
2) основи тайм-менеджменту, техніки планування та боротьби з прокрастинацією;
3) методи розвитку емоційного інтелекту та управління стресом;
4) підходи до критичного та креативного мислення у прийнятті рішень;
5) правила складання резюме, підготовки до співбесіди та побудови кар’єри;
6) основи командної роботи та лідерства;
7) техніки ділового спілкування та ведення переговорів;
8) принципи створення ефективних презентацій;
9) основи фінансової грамотності, особистого бюджету та управління фінансами;
10) концепцію різнобарвного менеджменту та його застосування у житті та роботі.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен уміти:
1) використовувати техніки швидкого та усвідомленого навчання;
2) ефективно планувати свій час та організовувати діяльність відповідно до пріоритетів;
3) застосовувати методи розвитку емоційного інтелекту у повсякденному житті;
4) аналізувати інформацію та приймати обґрунтовані рішення;
5) складати резюме та ефективно проходити співбесіди;
6) працювати в команді та реалізовувати лідерські якості;
7) вести ділову комунікацію та успішно брати участь у переговорах;
8) створювати та презентувати інформацію в різних форматах;
9) управляти власними фінансами та формувати особистий бюджет;
10) використовувати принципи різнобарвного менеджменту для підвищення ефективності роботи.
- Викладач: Боришкевич Ірина Ігорівна

Мета вивчення дисципліни – формування у студентів системних знань щодо лідерства, управління формуванням та розвитком команд, діагностування та попередження існуючих проблем у команді та прийняття управлінських рішень, що пов’язані із підвищенням рівня ефективності команди.
Предмет навчальної дисципліни – теоретичні основи лідерства та методи формування ефективних команд.
Завдання: формування навичок ефективного лідерства, управління командою та сприяння продуктивній взаємодії між її членами для досягнення спільних цілей.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:
1) основні теорії та стилі лідерства;
2) принципи формування ефективних команд;
3) методи мотивації та стимулювання членів команди;
4) технології вирішення конфліктів у команді;
5) особливості комунікації в команді та її вплив на результати;
6) ролі та функції членів команди у різних робочих процесах;
7) прийоми делегування повноважень;
8) етапи життєвого циклу команди;
9) етичні аспекти лідерства та роботи в команді;
10) методи оцінювання ефективності команди та її роботи.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен уміти:
1) розробляти стратегії лідерства залежно від ситуації;
2) організовувати та координувати роботу команди;
3) мотивувати членів команди для досягнення спільних цілей;
4) створювати умови для конструктивного вирішення конфліктів;
5) забезпечувати ефективну комунікацію в команді;
6) розподіляти ролі та завдання між членами команди відповідно до їхніх компетенцій;
7) застосовувати техніки делегування у різних умовах;
8) аналізувати динаміку розвитку команди та адаптувати стратегії роботи;
9) приймати рішення у командній роботі, враховуючи інтереси всіх сторін;
10) оцінювати результати роботи команди та розробляти плани для її вдосконалення.- Викладач: Боришкевич Ірина Ігорівна

Освітня компонента «Time-менеджмент» спрямована на формування у здобувачів вищої освіти навичок ефективного управління часом, що є ключовим фактором успішної професійної та особистісної діяльності. У межах дисципліни розглядаються сучасні методики цілепокладання, планування, розстановки пріоритетів, делегування завдань та контролю їх виконання. Особлива увага приділяється розробці індивідуальних стратегій тайм-менеджменту, подоланню прокрастинації та збереженню балансу між роботою й особистим життям.
Метою вивчення дисципліни «Time-менеджмент» є формування у здобувачів вищої освіти системи спеціальних знань з питань управління часом шляхом ефективного цілепокладання, планування та організації діяльності, самоконтролю та самомотивації з метою підвищення власної і командної ефективності.
- Викладач: Боришкевич Ірина Ігорівна
- Викладач: Чкадуа Максим Ігорович