Мета вивчення дисципліни – формування у здобувачів освіти базових теоретичних знань та практичних навичок з управління власною діяльністю, розвитком і комунікацією для досягнення особистих і професійних цілей.

Предмет навчальної дисципліни – методи та інструменти самоменеджменту, що сприяють ефективному використанню часу, ресурсів і розвитку особистісних компетенцій.

Завдання: формування навичок ефективного планування та управління часом, розвиток критичного та креативного мислення, емоційного інтелекту, а також умінь успішної комунікації та самопрезентації для досягнення особистих і професійних цілей.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:

1)     принципи ефективного навчання та засвоєння інформації;

2)     основи тайм-менеджменту, техніки планування та боротьби з прокрастинацією;

3)     методи розвитку емоційного інтелекту та управління стресом;

4)     підходи до критичного та креативного мислення у прийнятті рішень;

5)     правила складання резюме, підготовки до співбесіди та побудови кар’єри;

6)     основи командної роботи та лідерства;

7)     техніки ділового спілкування та ведення переговорів;

8)     принципи створення ефективних презентацій;

9)     основи фінансової грамотності, особистого бюджету та управління фінансами;

10)  концепцію різнобарвного менеджменту та його застосування у житті та роботі.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен уміти:

1)     використовувати техніки швидкого та усвідомленого навчання;

2)     ефективно планувати свій час та організовувати діяльність відповідно до пріоритетів;

3)     застосовувати методи розвитку емоційного інтелекту у повсякденному житті;

4)     аналізувати інформацію та приймати обґрунтовані рішення;

5)     складати резюме та ефективно проходити співбесіди;

6)     працювати в команді та реалізовувати лідерські якості;

7)     вести ділову комунікацію та успішно брати участь у переговорах;

8)     створювати та презентувати інформацію в різних форматах;

9)     управляти власними фінансами та формувати особистий бюджет;

10)  використовувати принципи різнобарвного менеджменту для підвищення ефективності роботи.


Мета вивчення дисципліни – формування у студентів системних знань щодо лідерства, управління формуванням та розвитком команд, діагностування та попередження існуючих проблем у команді та прийняття управлінських рішень, що пов’язані із підвищенням рівня ефективності команди.

Предмет навчальної дисципліни – теоретичні основи лідерства та методи формування ефективних команд.

Завдання: формування навичок ефективного лідерства, управління командою та сприяння продуктивній взаємодії між її членами для досягнення спільних цілей.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:

1)     основні теорії та стилі лідерства;

2)     принципи формування ефективних команд;

3)     методи мотивації та стимулювання членів команди;

4)     технології вирішення конфліктів у команді;

5)     особливості комунікації в команді та її вплив на результати;

6)     ролі та функції членів команди у різних робочих процесах;

7)     прийоми делегування повноважень;

8)     етапи життєвого циклу команди;

9)     етичні аспекти лідерства та роботи в команді;

10)  методи оцінювання ефективності команди та її роботи.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен уміти:

1)     розробляти стратегії лідерства залежно від ситуації;

2)     організовувати та координувати роботу команди;

3)     мотивувати членів команди для досягнення спільних цілей;

4)     створювати умови для конструктивного вирішення конфліктів;

5)     забезпечувати ефективну комунікацію в команді;

6)     розподіляти ролі та завдання між членами команди відповідно до їхніх компетенцій;

7)     застосовувати техніки делегування у різних умовах;

8)     аналізувати динаміку розвитку команди та адаптувати стратегії роботи;

9)     приймати рішення у командній роботі, враховуючи інтереси всіх сторін;

10) оцінювати результати роботи команди та розробляти плани для її вдосконалення.

Освітня компонента «Time-менеджмент» спрямована на формування у здобувачів вищої освіти навичок ефективного управління часом, що є ключовим фактором успішної професійної та особистісної діяльності. У межах дисципліни розглядаються сучасні методики цілепокладання, планування, розстановки пріоритетів, делегування завдань та контролю їх виконання. Особлива увага приділяється розробці індивідуальних стратегій тайм-менеджменту, подоланню прокрастинації та збереженню балансу між роботою й особистим життям.

Метою вивчення дисципліни «Time-менеджмент» є формування у здобувачів вищої освіти системи спеціальних знань з питань управління часом шляхом ефективного цілепокладання, планування та організації діяльності, самоконтролю та самомотивації з метою підвищення власної і командної ефективності.