Реклама як показове явище сучасного комунікативного простору становить собою важливу сферу журналістської діяльності. Вона входить у життя сучасної людини-споживача, перебираючи на себе функції чинника, який не лише значною мірою визначає економічну сферу життя суспільства, а також відбиває й одночасно формує масову культуру і свідомість. У цьому контексті реклама повинна бути вивчена й усвідомлена майбутніми журналістами з огляду на її справжнє місце у функціонуванні як матеріальної, так і духовної сфер буття кожної людини й суспільства в цілому.
Мета: забезпечити практичну та спеціалізовану підготовку фахівців, які володіють теоретичними знаннями та практичними навичками у сфері масмедійної реклами, розглядаючи її як ключовий елемент і характеристику соціально-комунікативного простору.
Завдання: систематизувати та узагальнити знання студентів про базові принципи й засади реклами, навчити їх проводити аналіз інформації, формувати інформаційні бази даних, оцінювати ефективність власної діяльності, створювати рекламні та інформаційні матеріали, а також формулювати інформаційні запити. Надати студентам знання про структуру, основні напрями та форми роботи рекламних агентств як ключових учасників сучасного рекламного ринку, а також пояснити механізми впливу на споживачів і їхню специфіку в різних засобах масової інформації.
- Викладач: Ільїна Віра Василівна