На курсі ознайомимося з базовими поняттями, інструментами та функціями маркетингу. Сформуємо загальне розуміння, з чим зіштовхуються маркетологи у професійній діяльності. Спробуємо зрозуміти, що саме впливає на вибір споживача і яка роль маркетингу в цьому. Розглянемо практичні приклади створення та просування брендів — як на рівні стратегії, так і на рівні креативної комунікації.

Моя ціль — познайомити студентів із вимогами ринку до фахівців з маркетингу. Навчити їх ставити питання і шукати відповіді, щоб досліджувати глибинні сенси явищ. Допомогти їм робити власний свідомий вибір у щоденній взаємодії з товарами та брендами.


Мета вивчення дисципліни — ознайомити з основами використання емоцій у маркетингових стратегіях та комунікаціях. Допомогти зрозуміти, як емоційні фактори впливають на рішення споживачів та поведінку на ринку, а також формувати стратегії, що викликають позитивні емоції та створюють сильні зв'язки з брендами.

Предмет навчальної дисципліни — вивчення емоційного компоненту в маркетингових комунікаціях, способів взаємодії між брендами та споживачами через емоції, психологічні особливості сприйняття інформації. Вплив емоцій на поведінку споживачів та механізми створення емоційно забарвлених маркетингових кампаній.