Навчальний курс з цифрового маркетингу базується на структурі роботи фахівця з інтернет-маркетингу. Курс розрахований на 2 семестри викладання (66 пар). Отримані слухачами курсу теоретичні знання будуть підкріплюватися за допомогою практичних завдань, під час яких студенти у групах (чи індивідуально) згідно проекту будуть вести активне просування впізнаваності реального бізнесу та паралельно працюватимуть над залученням клієнтів засобами інтернет-реклами.

Впродовж семестру слухачі курсу виконують проміжні домашні завдання (що допомагають їм просуватись по проекту), а також періодично звітують про виконані конкретні етапи проекту у вигляді презентацій перед викладачем та іншими слухачами курсу. В кінці семестру студент здає іспит у вигляді презентації проекту просування бізнесу в мережі Інтернет, із поясненнями по всіх етапах, та із аналітичними даними щодо якісних та кількісних результатів які вдалося досягти за час ведення проекту (фактично, за навчальний семестр).

Формат навчання передбачає як і форму викладання та проведення практичних занять безпосередньо в аудиторіях університету, так і дистанційне онлайн-навчання. Порядок чергування лекцій згідно озвучених форм навчання буде сформовано в залежності від рівня знань та потреб слухачів курсу. Також вибір способу проведення лекції буде ґрунтуватися на потребах в обговоренні ключових моментів проектів студентів, спільного мозкового штурму на важливих етапах проекту та інших факторах що можуть виникати в процесі роботи над проектами студентів і в навчальному процесі.


Практичні заняття

В межах навчального процесу від початку навчання пропонується поділити учасників навчання на групи по проектах.

За основу проектів взяти реальні власні бізнеси (проекти) студентів, чи їхніх родичів та знайомих, та вести даний проект протягом усього курсу з digital-маркетингу (починаючи із створення команди і закінчуючи презентацією готової концепції просування бізнесу в мережі інтернет та реальними показниками щодо залученості й отриманої вигоди у вигляді впізнаваності компанії та прибутків).

Таким чином протягом навчального курсу його слухачі запрезентують наступні види виконаних робіт:

  1. Представлення команди що працює над проектом у форматі відео/аудіо чи презентація.

  2. Презентація цільової аудиторії проекту. 

  3. Презентація креативів для всіх етапів воронки продажів та представлення інших допоміжних різновидів контенту.

  4. Представлення реалізованої воронки продажів.

  5. Презентація створеного контент-плану для сторінки бізнесу на Facebook чи Instagram та вже готових текстових і графічних креативів.

  6. Презентація звіту для замовника проекту щодо просування в мережі інтернет та висвітлення робіт що були виконані протягом усього періоду, із вказанням рекомендацій щодо подальшого розвитку проекту засобами digital-інструментів.